چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

عید و تولد ...!!

بسم الله الرحمن الرحیم

 

زمن هر انکه او دور، چو دل به سینه نزدیک

زمن هر انکه نزدیک، از او جدا جدا من ...

نه چشم دل به سویی ،  نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی ، به یار اشنا من

ستاره ها نهفته در اسمان ابری ...

دلم گرفته ای دوست ، هوای گریه با من ...

هوای گریه با من ... 

  

سلام ...امشب شب عیده ...این عید زیبا رو ، مبعث رسول خدا (ص) رو به همتون تبریک میگم و اینکه ایشالله همه روزتون عید باشه ... اعیاد که بشه همیشه یه حس عجیب و شیرین دارم ... انگاری همه چیز طعمش شیرین و خوشمزس ....  

البته امروز تولد منم هست که امسال مصادف با مبعث رسول خدا (ص) شده و شیرینی و لذتشو برام چند برابر کرده ... و عیدی وکادو رو هم از همه ی خونواده گرفتم .... حالا خدام باید بهم عیدی و کادو بده که بدجور منتظرم و دیگه طاقت ندارم و... تا نگیرمم ول کن و دست بردار نیستم ...

 

امشب شبیه که من اومدم رو زمین .... !!! 

امشب دقیقا بیستمین سالیه که من اهل اینجام ...!  تموم زندگی من توی این بیست سال تو همین چند بیت شعر از رهی معیری خلاصه شده ...  

انگاری تموم غمای دنیا و دلتنگی های این بیست سال امشبه هجوم آوردن و ...

 

 

خدایا شکرت بخاطر تموم داده ها و نداده هات ... توی این بیست سال ....  

دیگه به اندازه ی بچگیام شب تولدمو دوست ندارم ... ولی خب امسال افتاده به عید و ... خلاصه برام خوشرنگ تر و قشنگتر از همیشه شده ...

نمی دونم چرا امروز حس می کنم همه خوشحالن ..!البته راستی راستی خوشحالنا ... البته نه بخاطر تولد منی که بقول مامانیم بلای اسمونی ام ...ولی کاملا بی خطر ... بلکه چون عیده ..!

اما خب یه چیز و جدیدا کشف کردم اینکه آدم دوست داره تو روز تولدش ندید بدید بازی در بیاره و با همه شوخی کنه و فکرم می کنه امروز همه جنبشو دارن ..!!!

همشم منتظره ... تا شب نشده کادوهاش برسه از اسمون ...که نمیرسه!!!  

 

 

پ ن 1 : قراره روز تولد من تو اینا خلاصه بشه : خوندن کتاب ( مثلا ) + کشف راههایی برای فهموندن به همه که امروز تولدمه + داد و فریاد که بابا امروز تولد منه + دادن اس ام اس به دوستان که بابا یادت نره دو روز مونه به آخر بهار و ...+ منتظر کادو بودن از دوستان ...+ چک کردن لحظه به لحظه ی گوشی + کمی فکر کردن که تو این بیست سال چی کار کردم ؟؟؟!+منتظر یه اتفاق خوب ... + استرس امتحان روز بعد که هیچی بلد نیستی ازش ..

  

پ ن 2 : گاهی دلت را میزنند و گاهی ، می زنی دلش را ... همین دلزدگی ... همین ، جزو گاهی دوم بودن است که درد دارد ......

 

پ ن 3 : اینم لینک دانلود ۲ تا آهنگ  ....  پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید ... مخصوصا دومی رو !!

                   

ای وای قلبم ...                رو ستاره پا میذاری ...     

 

 پ ن 4 : امشب دارم به روز و شبایی فکر می کنم ، که چقدر خوشبخت بودم ... نه که الان نباشم ... شکرت خدا ... ولی خودتم ...

  

 می دونی که قبلنا خوشبخت تر و خوشحال تر ازین بودم .......

مثه روز تولد 6 سالگیم ... 

 

 

 

  

 روز تولد 6 سالگی + اساس کشی + استراحت بعدش

+

نازی ...!!!!!!

  

 اساس کشی و کار کشیدن ازم و خستگی بعد کار ...

بدون جشن ... بدون کیک ....... فقط حضور ... کنار هم بودن .... خنده های از ته تهه  دل ............ 

 

 خدای خوبم ...... بابت این بیست سال ...شرمنده تم ...... و شکرت ...

نظرات 11 + ارسال نظر
فرزندعشق دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.yasaman68.blogsky.com

سلام جیجل تولدت مبارکتولد تولدتولدتولدت مبارک بیا شمع روفوت کن که صد سال زنده باشی

سلام ممنون آبجی گلم
حالا شمعا کجاس پس؟

فرزندعشق دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://www.yasaman68.blogsky.com

سلام ججل تولدت مبارکتولد تول تولدت مبارک بیا شمع روفوت کن که صدسال زنده باشی ججل من کیک تولدت کو

ای نگو که دلم خونه
ججل که کیک نداره؟؟؟
چرا یادم رفت ازش عکس بگیرم! از همین کیک بسته ایای مغزداره..!
حالا ما کیک نداریم توأم هی بگو تو دلمون و خالی کن..!

سمیه دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://eshghehamshegiemn.blogsky.com

واااای بالاخره اومدی تو جوجه کوچولو
نازی کوچولو بودی خوشگل بودیااا البته هنوزم هستی..! تولد مبارک جیک جیکی خودشم ایشا... صد ساله شی و همیشه شاد و سلامت باشی

سلام
ممنون عزیزکم بابت مهربونیات
عاششقتم آجی

سمیه دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://eshghehamshegiemn.blogsky.com

آهنگاهم قشنگ بود مخصوصا دومی
چه روزقشنگی ام افتاده تولدت...عیدتم مبارک آبجی...ایشا خدا هرچی میخواد بهت بده

آره آبجی خودمم خیلی خوشحالم که عیدم هست
و لذت تولدم چند برابر شده برام

هادی دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام
تقارن تولدتون رو با عید مبعث بفال نیک میگیرم...
انشاا...منشا تحولی نو در اغاز دهه سوم زندگیتون باشه.
انشاا..قدر خودتون..قدر فرصتهای پیش رو..داشته های زیباتون..رو بدونید و از همه توانتون در جهت تحقق کامل اونچه میتونید داشته باشید بهره بگیرید.
همیشه یادتون باشه زندگی فقط با صبر و امید بخدا پیش میره..
ببخشید لحنم یه خورده توصیه ای شد!
بعنوان یه معلم..بپذیرید..
بازم بشما تبریک میگم..
.

سلام
ممنون بابت تبریکتون....و توصیه های خوب و بجاتون...راسش الانا قدر داشته هامو بیشتر از قبل میدونم حرفاتون واقعا برام خوب بود و قابل تأمل...
بازم مرسی

Amin دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://cheshmsabz98.mihanblog.com

slm nazanin jan tavallodet mobarak ishalla k tamooome rooozaye zendegit messe in roooz shaad bashi v b tamo0o0o0me khastehat beresi.

سلام
مرسی ممنونم از لطفتون...‎
ایشا...شمام همیشه شاد باشین

سمیه دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

لبخندزدی و آسمان آبی شد،شبهای قشنگ خرداد مهتابی شد/پروانه پس ازتولد زیبایت،تا آخرعمرغرق بی تابی شد...

سمیه دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

روز تولد آدم ها توی هیچ تقویمی پیدانمیشه.تنهاتوی قلب کساییکه به اونا عشق میورزن...

عاششششقتم آبجی قشنگم خیلی ماهی
یه دونه ای...

:.:.:../| ---.--- دوشنبه 29 خرداد 1391 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام......تولدت مبارک....

بابا نوئل کادو نیاورد ها....

کتاب خوندن که خیلی خوبه....
تولدتو من که فهمیدم ..حالا بقیه رو نمیدونم
آره تولد منم تو امتحانا بود همیشه یه استرسی داشتم روز تولدم...
آهنگا رو هم دانلود کردم هر دو قشنگ بودن...نخ سوزن دومی!!!
چه عکس قشنگی........حسن تولد به دور هم بودن و خوشحال بودنه همین که آدم احساس خوبی داشته باشه خیلی خوبه....انشاالله که سالای ژر از خوشی وشادی رو ژیش رو داشته باشی

سلام
بابا نوئل خودشم نمیاد تبریک بگه از بس سرش گرم و شلوغه اونوقت کادو بیاره آخه..!؟‎
من از دوستامم انتظار ندارم دیگه بابانوئل که جای خودش را دارد..!کادوهاشم مال یکی دیگه اس!
بله خوبه اما نه از نوع درسیش!
آره شما که اول از همه بودین و تبریک وگفتی ولی الان آخر شدی!! ‏‎
واقعا لذت تولد به دور هم بودن و بیاد بودنته! اینکه بدونی یادشونه که تولدته و همین تبریک،خودش بزرگترین هدیه اس...
ممنون

دخترباران چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://mylove88.blogsky.com

╬═♥╬ سلام
╬♥═╬
╬═♥╬ آپــــــــــــم
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬.
╬═♥╬ منتــــظرتم
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬ حتما بیا...

دخترباران پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 11:21 ب.ظ http://mylove88.blogsky.com

اخ من که شکست نخوردم که کاش میخوردم
من بادستای خودم راهو بهش نشون دادم گفتم برو

خب از دست دادنش یه جور شکست میشه برات!
نباید میگفتی برو..! این اشتباهه آبجی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد