چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

...

من از ترس ، توی قبر تنگ و تاریک

دوباره می میرم ...

من میخوام نفس بکشم ... غلت بزنم ...

من می خوام سه تا قبر کنار هم بخرم ...!!

نظرات 4 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 07:00 ب.ظ

سلام
البته اینی که میخوام بگم واضحه..مطلب شما هم طنزه جدی نیست..ولی خب یه جورایی شاید بدرد بخوره..
راستش اصلا قبر اون قبر ظاهری نیست.. اون قبر ظاهری مال جسمه..ولی بعد از مرگ این روح ماست که زندگی میکنه.. و اون با اعمال ما محشوره..رفیقش اعمال خودمونه..اگه اعمالش خوب باشه نه تنها جاش تنگ نیست بلکه کلی هم با هم صفا میکنن ولی وای بحال وقتی که اعمالش بد باشه بله اونجا کار سخته..
خب اینم که راه خل داره از همین الان تصمیم بگیریم اعمالمون رو درستش کنیم...راه توبه هم که همیشه بازه... دردمون چیه که راه نمیافتیم؟
دوست دارم نظر شما رو راجع به این مطلب بدونم..
ممنون

سلام اوهوم ،کاملا درسته...
شاید یکی از دلایل توبه نکردن این باشه که دوست داریم باز لذت اون گناه و تجربه کنیم؟ یا به خودمون اطمینان نداریم ؟

سمیه سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام قبر تنگ بخاطر گناههای ماست!
میدونی آبجی منم گاهی تو ذهنم به اینا فکر میکنم ولی باز میبینم عقلانی نیست و بی خیال میشم!! اولش که نوشته بودی آدم میترسه ولی آخرش..!

سلام
اوهوم آره آبجی درسته

:.:.:../| ---.--- جمعه 9 تیر 1391 ساعت 01:06 ق.ظ

سلام....
من نگرفتم الان...سه تا قبر برا اینکه بغلتی!!...
وضعتون خوبه ها....یدونه قبرم کلی هزینش میشه اونوقت سه تا قبر.....

ولی جدا از شوخی...به خودت سخت نگیر تا روزگارم بهت سخت نگیره...اینشا.. که همیشه شاد و سلامت باشی...

سلام
سه تا قبر تا توش راحت باشم!هرچند فایده نداره یکم فقط برا دلخوشیه!!مگر نه بقول شما قبر گرونه!
ممنون،همچنین شما

یه عالم آرزو جمعه 9 تیر 1391 ساعت 02:04 ب.ظ http://eshgheavalam.blogsky.com

کاش همین گونه که میگویی بود....اما چنین نیست....هزاران قبر هم داشته باشی وقتی دلت تنگ باشه همه جا برات کوچیکه....
آهنگ چقدر خدا خدا کنم محمد علیزاده برای من لالایی شبونمه...

اهوم درسته آبجی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد