چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

هوس کردم ...

بسم الله ... 

هوس کردم ... 

 

 

من امشب باز یادت را نفس کردم

بفکر حرفای ساده و پاکت ،  شبی را تا سحر کردم

دعا را بی تو می خوانم

برایت چشم ، تر کردم

کمی گریه ، کمی خنده ...

به طرح خاطرات تلخ و شیرینت نگا کردم

چقدر سردی نشان دادی

کلامت را همان هایی که دل می برد ..؟

همان ها را هوس کردم ...

دلم این بار شعری گفت

برایت درد و دلها را ردیف و روبه را کردم

برو ای خوب من ... اما ...

حرفی نیست ...

فقط ...

بی تو ، دلم تنگ است ...

آن را هم قفس کردم ......  

نازنین – زهرا -  3 / 4 / 1391  

پ ن : اعیاد شعبانیه بر همتون مبارک ....

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام إ شعرم که میگی براش

سلام برا دل خودم گفتم خانوم خانوما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد