چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چقدر خدا خدا کنم دلت بلرزه..؟

«بسم الله الرحمن الرحیم»    

چقدر خدا خدا کنم ...؟؟؟     

 

  تو از کنار قلب من ساده گذر کن

خدا باهام بهم زده ، ازم حذر کن

دست منو گرفته بود ، ازش گذشتم

جاده به انتها رسید، من... برنگشتم

می خوام خدا خدا کنم تو جای من شو ...

صدای من نمیرسه ... صدای من شو

چقدر خدا خدا کنم دلش بلرزه..؟

گریه ی دل شکسته ها چقدر می ارزه ....

نگو نگو نمی رسم طاقت موندنم کمه

ببین مسیر آخرم ، چشمای بارون زدمه

چقدر خدا خدا کنم دلش بلرزه

گریه ی دل شکسته ها چقدر می ارزه ..؟  

 

چقدر این آهنگ و دوست دارم ...

 محمد علیزاده ... دانلود :  چقدر خدا خدا کنم ..؟

 

 

   

 

___________________________________________________ 

 بهشت کبوتران   

من که دلم بدجور حرم امام رضا (ع) رو می خواد شما چی ..؟؟؟

 

   

دلم هوایی کعبه شدی پریشانی ؟..... صفا و مروه کشانده تو را به حیرانی؟

غروب و ذکر و مناجات و وادی عرفات..... شعور مشعر و رمی منا و قریانی

بمیرمت نکند تنگ بیت زهرایی ؟...... بقیع خواهی و اشکی به قبر پنهانی

و یا هوای نجف کرده ایی و ایوانش ...... به سامرا و جوادین راه می خوانی؟

به عشق کرب و بلا این چنین شده حالت؟..... رمیده ای و پر از ناله ای و گریانی

هرآنچه هست دلم ! زاری ات خرابم کرد.....  کجاست مرحم دردت ؟ کجاست درمانی؟

بیا به خانه ی شاهی رویم بی نوبت..... نه مال خواهد و درهم ، نه نام وعنوانی

نوازش کرمش درد را بمیراند..... شب سیاه تو را میکند چراغانی

از آن سراست که رأفت گرفته عالم را ..... نشان حرم عشق را نمی دانی ؟

همو که حج فقیران مانده در راه است ..... تو هم که ذره ی ناچیز این فقیرانی

غریب گشته که مونس شود غریبان را ..... دخیل شو که تو در مانده ی غریبانی

بیا دلم به بهشت کبوتران برویم .....  به کعبه و نجف و کربلای ایرانی

علیم آل محمد ، علی سوم اوست  .....  جمال جنت حق ، دلبر خراسانی ...

منبع : www.jahadi.ir 

 

پ ن :در آن نفس که  بمیرم در آرزوی "تو" باشم ...بوقت صبح قیامت که سر ز خاک برآرم ... بگفتگوی "تو" خیزم به جستجوی "تو" باشم ...

حدیث روضه نگویم ، گل بهشت نبویم ....جمال حور نجویم ، دوان به سوی "تو" باشم ...

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیه جمعه 9 تیر 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.ehghehamishegieman.blogsky.com

سلام نازی .. خوبی ؟؟؟
فکر نمی کردم به این زودی پاشی بشینی پای نتا ؟؟؟ ولی بقول خودت اعتیاده دیگه کاریش نمیشه کرد ..!!
آره منم عاشق این آهنگم ...حس خاصی داره ... هر چی گوش بدی خسته نمیشی ..... منم دلم حرم امام رضا رو می خواد خیلی ... کاشکی یکی بره ...

سلام آجی
من اینم دیگه
آره منم دوسش دارم و دلم حرم امام رضا رو می خواد ... خیلی ... کااااش ...

یه عالم آرزو جمعه 9 تیر 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://eshgheavalam.blogsky.com

دوست عزیزم نازنین خانم...وبلاگتون زیباست و پر از حرف دل...با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟

هادی شنبه 10 تیر 1391 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام
انشاا.. خدا نصیبتون کنه..
البته سفر معنوی با دل که همیشه امکان داره .. ولی خوب حضور در مکان یه چیز دگه اس..
ممنون از لطف شما..

.... یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 11:48 ب.ظ http://a1371.blogsky.com

سلام عزیز دلم خوبی؟ اومدم بگم تو حرم امام رضا دعات کردم خیالت راحت ایشالله میطلبه میری پابوسش
گلم دعا کن فقط دعا
مواظب خودت باش

Amin سه‌شنبه 13 تیر 1391 ساعت 02:40 ب.ظ http://cheshmsabz98.mihanblog.com

slm upam sar bzani mamnoooon misham

مملی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 12:51 ب.ظ http://mamali7.blogfa.com

سلام خیلی دنبال این آهنگ از محمد علیزاده بودم که بالاخره تونستم از وب شما دانلودش کنم مر30.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد