چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

خدایاااااا دوستت دارم ...

بسم الله

نگاهم رو به سمت تو ، شبم آیینه ی ماهه

دارم نزدیکتر میشم یکم تا آسمون راهه

به دستای نیاز من ، نگاهی کن ازون بالا

من این ارامش محضو، به تو مدیونم اینروزا

تو دیدی من خطا کردم ، دلم گم شد دعا کردم

کمک کن تا نفس مونده، به آغوش تو برگردم

تو حتی از خودم بهتر غریبی هامو میشناسی

نمی خوام چتر دنیا رو ، که تو بارون احساسی

خدایااااااااا

دوستت داااااااااااااااااااااااااااااارممممممممممم

واسه هر چی که بخشیدی  ...

همیشه این تو هستی که ازم حالم رو پرسیدی

بازم چشمامو می بندم، تا خوبی هاتو بشمارم

نمی تونم .... فقط میگم ...

خدایاااااااا

دوستت دارم ...

این آهنگ و جدیدا گوش میدم ...آهنگ قشنگیه ...

خدایا دوستت دارم از مازیار فلاحی

 دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 07:09 ب.ظ http://limeshq.blogsky.com/

دوستت خواهم داشت در سکوت ، مبادا در صدایم توقعی باشد که خاطرت را بیازارد .

احسان پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://limeshq.blogsky.com/

با سلام و درود
نوشته خیلی زیبایه
وب زیبا و پر محتوا داری!
خوشحال میشم ی سر ب وب من بزنی.
با تبادل لینک موافقم، اگه قابل دونستی بیا تو نظرات خبر بده میلینکم.
بدرود.

[ بدون نام ] جمعه 30 تیر 1391 ساعت 10:22 ق.ظ

عاششششششقتم

سمیه جمعه 30 تیر 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

سلام کامنت قبلیه من بودما

یه عالم آرزو جمعه 30 تیر 1391 ساعت 12:40 ب.ظ http://lovergirl2.blogfa.com

سلام آبجی نازنین نازنینخوبی؟
آهنگش فقط یه گریه کم داشت که کاملش کردم
راستی آبجی این یکی وبمم لینک کن.اگه ایراد نداره.من تو این لینکت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد