چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

بی دلیل .....

بسم الله الرحمن الرحیم

نبسته ام به کس دل ...

نبسته کس به من دل

چو تخت پاره بر موج ...

رها ... رها ... رها من .... 

 

 

سلام ...

همیشه سعی کردم خودم باشم ... هیچ وقت سعی نکردم کس دیگه ایی باشم ... حتی تو فضای مجازی !!

نخواستم ادای یکی دیگه رو  دربیارم ... تا عقده هامو خالی کنم !!

می دونستم توی فضای پر از دروغ و ریای نت ...یه روز خسته میشم ... یه روز کم میارم ...

گاهی خوندن بعضی وبلاگا بعد مدتی حس ناخوشایندی بم میده ...!!

نمی دونم راستن یا دروغ !!! ولی باورشون برام عجیییییییبههههه !!!!

خب اینم یکی از مزایای نته ..! که می تونی توش عاشق باشی ... فارغ باشی ... خل و دیوونه باشی .... پولدار باشی .... پسر فلان کس باشی .... دختر عموی  فلان بازیگر بشی ...!!! رفیق فلان فوتبالیست باشی ...!! ضد دختر باشی ... ضد پسر باشی ...

بابات دکتر باشه ... ستایش باشی ... ! حشمت فردوس باشی .... در حال حاضر خارج باشی ....! می تونی داستان ببافی ... می تونی خودت نباشی ... می تونی ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اما خب همینام یه روزی برات خسته کننده میشه ... یعنی بالاخره روزی میرسه که با وجود پولدار بودن مجازیت ... دلت بخواد راجعبه قسط عقب افتاده ی دانشگات که بابات با هزار زحمت جورش کرده حرف بزنی ....

روزی میرسه که مریض میشی و با وجود اینکه بابای مجازیت دکتره ... می خواید سراغ یه دکتر خوب و از دوستاتون بگیرید ...

روزی میرسه که ....

روزی میرسه که دلت هوس یه دردودل می کنه ... ولی نمی دونی توی این فضای مجازی که نمیشه فهمید کجاش راسته کجاش دروغ ؟؟؟ میشه به کی اعتماد کرد ؟؟؟

کاشکی اگه قراره حرفی زده بشه ... وقتی گذاشته باشه ... برا حقیقت باشه ... دفتر خاطرات وبلاگمون برا خودمون باشه نه برا دیگران ... تا مجبور نشیم روزی پاکشون کنیم ... 

پ ن 1 : هیسسسس ... سکوت کن .... من بخدا .... من به رسم روزگار ایمان دارم ..... من سپیدی را در سیاهی معنا می کنم ..... 

  

پ ن ۲:سادگی و صداقت چندان برایت خوب نبود ...گاهی برای تلافی یک ازار باید نقش بازی کنی ....  

  

پ ن ۳ : نقاش خوبی نیستم .... اما ...  این را برایت کشیده بودم .... بی دلیل ..... ناتمام ماند ............ به سلامت .... 

 

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
........ چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 06:16 ب.ظ http://a1371.blogsky.com

سلام گلم خوبی؟
ازاده نباشه ابجیش ناراحت باشه...
اره قبول دارم دنیای نت خیلی فریب انگیزه......
و ادما خیلی ازش ضربه میخورن نزدیک یک ماه بود ک نیومده بودم وبم امروز یهو یاد تو افتادم گفتم بیام ببینم چه میکنی
من که امتحانام شروع شده قبلشم تو فرجه بودم برا همین خاطره ای ننوشتم میخوام تو تابستون وبلاگمو بترکونم
منتظرتم گلم
دوست دارم مواظب خودت باش

سلام
مرسی آبجی
منم منتظر خاطراتتم گلم
توأم مواظب خودت باش بوس

سمیه چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام
آبجی آره درسته ولی گاهی ام...درکل دنیای نت دنیای قابل اعتمادی نیست ... خب گاهی باید نموند و...
راستی 2تا سوال:
1_ این نقاشیه کی بود کشیدی..؟
2_چرا ادامه مطلب گذاشتی ولی تو ادامه مطلب چیزی نذاشتی!؟

سلام
از دست تو با این سوالاتت!
‏1.نمیدونم خودمم خودش میدونه‏
‏2.خواستم یه چی بذارم تو ادامه مطلب پشیمون شدم!بعد دیگه نشد برش دارم! ‏

Amin پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 12:02 ق.ظ http://cheshmsabz98.mihanblog.com

slm mer30 k sar zadin rasti man u ro ba che nami link konam?
pm plz

سلام
خواهش ! با عنوان وبم!

Amin پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://cheshmsabz98.mihanblog.com

sl ba eftekhar link shodin mer30

مرسی

سمیه پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

راستی آبجی خوب شدی؟
منم از دیرور یه جوری ام !
راستی این عکسه رو من باز نفهمیدم!

میسی آره دارم خوب میشم اگه ببینی قیافمو!‎‏
إإإ خب از تأثیرات آمار یاد دادن به منه دیگه!
توام ویروسی شدی!
یکبار گفتم دیگه آجی خوشگله!!

ح پنج‌شنبه 25 خرداد 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

ستاره ی چشمانت از کدامین کوچه باغ کهکشان عبور کرده اند که بوی کهکشان گرفته اند.به استغاثه های عاشقانه ات در نیمه شبهای خاطره غبطه می خورم.به عکس یادگاریت-به لبخندت و به شانه های دردمندت که بوسه گاه پروانه هاست رشک می ورزم.طلوع تو زیباترین اتفاق زندگی است.تماشا کن....

:.:.:../| ---.--- جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام

شعر رهی معیری هم که گذاشتیو.....
آره همینطور که دوستانم گفتن..منم موافقم که محیط نت بخاطر دروغ پردازی هایی که داره و اینکه راحت میشه توش دروغ گفت خیلی مکان خوبی نیست..مگه اینکه آدم عادت کنه در حد اعتدال با دیگران ارتباط داشته باشه و اعتماد بیجا نکنه......

انشاالله که موفق و شاد باشی...

سلام
اوهوم... مرسی
همچنین

Amin جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:05 ب.ظ http://cheshmsabz98.mihanblog.com

slm upamaaaaaaaaaaaaa sar bezani mamnoooon misham

سلام
خواهش میکنم ، اومدم

شوهرجان شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 04:56 ب.ظ http://pws.blogsky.com

سلام
دلمان خوش است که مینویسم و دیگــران می خـواننــد و عــده ای می گـوینــد آه چـه زیبــا و بعضــی اشـک می ریــزند و بعضــی مـی خنــدنـد دلمــان خـوش اســت به لــذت هــای کــوتـاه به دروغ هــایی که از راســت بـودن قشنــگ تـرند به اینکــه کســی برایمــان دل بســوزاند یـا کســی عاشقمــان شــود با شــاخه گلی دل می بنــدیـم دلمــان خـوش می شــود به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدن لـذتـی و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا نبــود چقـــدر راحـت لگـــد می زنیـــم و چــه ســــاده می شـکــنیم همــــه چیـــز را...

عادت کرده ام کوتاه بنویسم کوتاه بخونم کوتاه حرف بزنم کوتاه نفس بکشم تازگی ها دارم عادت می کنم کوتاه زندگی می کنم یا شاید کوتاه بمیرم نمی دانم فقط عادت ...

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم. بد عادت شده بودم. شاید باید باز هم بیشتر بیام و شاید هم کمتر!
به هرحال کوتاه میگم که آپم و منتظرتون...

سلام
مرسی خوب گفتید...
اومدم

دخترباران یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:48 ب.ظ http://mylove88.blogsky.com

نه گلم نارحت نشدم عشقم
اره واس اپات صدام کن

در ضمن اپت عالی بود
ببخشید اجی فاینال داشتم واسهمین دیر اومدم

سلام خیلی خوبه که ناراحت نشدی مرسی آبجی قشنگم

سمیه جمعه 2 تیر 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

سلام آبجی میشه یکی ازین نقاشیا برای منم بکشی؟ مگرنه تو آپ جدیدت نظر نمیذارم!

سلام
من ازین نقاشی های حسی زیاد میکشم اما برا کساییکه دوسشون دارم برای توأم میکشم آبجی قشنگم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد