چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

لیلة الرغائب...

بسم الله ...

باز پنجره های ملکوت به بهانه ای دیگر گشوده شد ...

و چه عاشقانه می سراید : این الرجبیون ؟

چه خدای عاشقی ...

که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده می کشد...

……………………….

فردا شب ، شب آرزوهاست ... بیاییم اولین آرزوهایمان اینگونه باشد ...

………………………

آموخته ایم دست به دامان ستاره های آسمان شویم تا راه را گم نکنیم ...

این دوری از تو که مثل درد در اندام لحظه هایمان می پیچد و خودمان نمی فهمیم

این دعاهای بی رمق، که بخاطر کارهایمان به آسمان نمی رود

این سرگردانی مرداب زمان که چشم براه ساحت موعود مانده است ..

همه ... با آمدنت تمام می شود ...از وقتی شنیده ام جمعه می آیی

می گویم کاش ... کاش همه ی روزها جمعه بود ... کاش ...

کاش بیاد تا دیگه ظلمی نباشه تا  غصه های همه تموم شه ... همه .......

...............................

شفای همه ی مریضا ... آمین

خوشبختی و سعادت همه ی جوونا ... آمین

دیدن خنده های بچه ها ... آمین

……………………..

نمی دانم خوشبختی برای تو در چه معنا می شود ...؟

فقط می دانم

خوشبختی وسیع تر از آنست که در ذهنت بگنجد

و زیباترین لحظه ایست که می توانی در زندگی درک کنی ...

و من برای تو خوشبختی را آرزومندم ...

..........................

بودن خدا کنارم توی لحظات تلخ زندگیم ... توی لحظات سخته مرگ ...

خدا آن حس زیبایست که در تاریکی صحرا

زمانی که حراس مرگ می دزدد سکوتت را

یکی همچون نسیم دشت می گوید:

" کنارت هستم ای تنها"

........................

بخشیدن گناهامون ... اینکه از ته دلمون از خدا بخوایم ببخشتمون ... آمین

........................

انشالله توی عمرتون فقط یه بار تو دو راهی بمونین اونهم :

بین الحرمین... که ندونین برین حرم حضرت عباس (ع) یا حرم امام حسین (ع)... ((آمین))

........................

تو این شبا هم و ببخشیم ...  

برای عاقبت بخیری و برای هم دیگه ام دعا کنیم ....آمین

ایشالله به آرزهاتون برسید ...

دعا کنیم تو این شب تا بعدش…….. حالمون خوب شه ... خوبه خوبه ....

التماس دعااااااااااا ..... 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
:.:.:../| ---.--- پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 02:08 ق.ظ http://mahshurekhoban.blogsky.com

سلام...نمیدونم برا من فقط اتفاق افتاده یا برا بقیه ه همم هست....
اول پست دادن سخت شد..حالا نظر دادنم دیگه داره سخت میشه!!...فکر کنم اینجوری ادامه پیدا کنه فردا راه رفتنم سخت بشه...

اول پست قبلیه....حالتت قابل درکه...زندگی حالت بدی به خودش گرفته...مثه اینکه مسریه...در حال سرایت به همس....در هر صورت امیدوارم خدا خودش به هممون کمک کنه...انشاالله...

حالا این پست .....به به شب آرزوها.....
دعاهای خوبی نوشتی آمین.....
اینشاا... که همه به آرزوهای خوبشون برسن..دعای عاقبت به خیری فراموشمون نشه....برا همدیگه هم دعا کنیم....

پ.ن1:یکم از این پستای---> بزار!! از خودمون --> هستیم...بعد میایم میخونیم اینجا رو -->میشیم!!!

پ.ن2:توجه کردی این قسمت نظراتم متوجه کثرت --> شده!!!دو تا گذاشته از این شکلک!!

سلام
یعنی چجوری؟نمیدونی چی بگی؟یا حوصله نداری بگی؟
واسه منم پیش اومده واسه بعضی پستا واقعا نمیدونم چی بنویسم!!
حالا خوبه واسه تو نظر دادنه!اینروزا واسه من همه چی سخت شده!راه رفتن!خوردن!خندیدن!درس خوندن!حتی خوابیدن!
مرسی از دعاهات...آمین
نمیدونم دنبالشم..!آپ شادو میگم شاید گذاشتم !اگه پیداش کردم شاید...
اهوم حال و روز ما همینه دیگه!گیلیجی بیلیج میزنیم!

سمیه پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام پس واسه این بود که انقدر بداخلاق شدی؟
آدم همیشه باید مطمئن شه بعد الکی غصه بخوره دختره ی دیوونه!
من این هفته که میادمرخص ام!ما هم که جفتمون تنهاییم باهم میریم چطوره؟بعدشم من مجبورم اینجا بگم چون خسیسی ج اس ام اسامو نمیدی!جدیدنم که همش خاموش هستی!موندم دلت خوشه گوشی داری دختر!؟

سلام
اهوم باشه آجی بزرگه ی قشنگم ...بوس
خبرت میکنم!
در ضمن خسیسم نیستم حوصله ندارم

سمیه پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 11:32 ق.ظ

حالا چرا قهر میکنی؟

من که قهر نیستم سمیه!
پس باشه شنبه!بعد من هزینه هاشو بلد نیستم برام اس ام اسش کن روشنم ولی شارژندارم
بعدازظهری جبران میکنم

دخترباران پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://mylove88.blogsky.com

$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$ سلام
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$ من آپم بدو بیا!
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$ نظر یادت نره !
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$ ببینم چه میکنی !
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________
______________$$$$$$$$$$$$_______________

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد