چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

مامان نرگسم روزت مبارک...

بنام خدا،توی آسمون قلبم،یه ستاره میدرخشه،که نگاه بی ریاشو به شبای من می بخشه،واسه من اسم عزیزش یه دعا تو سرنوشته...عطر بارون بهاره،گلی از باغ بهشته...بی تو مادر،همدمی نیست،واسه حرفام مرحمی نیست،از تو گفتن،ازتو خوندن این روزا کار کمی نیست!،زیر سایه بلندت به امید این میشینم،که با یه نگاه بهتر فصل فردا رو ببینم،مادرم از تو یادت دل من نمیشه غافل...آخه من اسیر دریام اما تو امید و ساحل...مامان نرگسم...گل بی نظیر زندگیم...تموم هستیم...هنوز به 1روز نکشیده دلتنگت شدم روزت مبارک... الان شیرازم و دارم با گوشی می آپم......وقتی بهش زنگ زدم دیدم همش بفکر منه که دخترم ؟مامانی؟مواظب خودت باش!چیزی خوردی؟هواچطوره سردت نیست؟خدا سایه همه مادرا رو بالا سر بچه هاشون نگهداره...آمین... خیلی ناراحتم گریه امونم و بریده که چرا روز مادر و کنار مامان سیدیم نیستم...شاید دووم نیارم و زود برگردم... اینروزا به دعاهاتون خیلی محتاجم وقت دعا برای منم دعا کنید...ممنون ...تا بعد...یا حق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد