چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

دریای تا ابد پارس...

به نام خدا 

سلام 

نمی دونم تا کی قراره ٬ تموم داشته های ما رو به نام خودشون بزنن !!!  

نه به آثار باستانی مون٬ که یکی یکی به غارت بردن نه به این روزا که می خوان خلیج فارس و به نام خلیج ..... بزنن !!!!  

جزایر ایرانمون و به نام خودشون کنن ٬ ما ایرانیام دور از جون نفهم !!! میایم دو دستی تقدیمتون کنیم که بفرمایید چرا زودتر نگفتین ؟؟؟!!!  

نمی دونم چرا تو دنیای ما انقدر آدم حریص و حسود ٬ زیاده .. 

.

کاری بهشون نداشته باشی فردا حصیر زیر پاتم بر میدارن میگن اختراع ماست ٬ مال ماست ... پیش شما چیکار می کنه ؟؟؟  

اینروزا بنرا و پلاکارتایی با نام خلیج فارس و نوشته هایی چون خلیج تا ابد فارس ... و... سطح شهر و پر کرده ... عجیبه که هر چی توی این شهر با نام خلیج فارسه بهترینه ...از بیمارستان گرفته ...  تا کتابخونه ... از کتا بخونه گرفته تا کافینت ...  

 

و حتی بستنی فروشی ...!!!! هیچی توی این شهر به اندازه ی آرامش و خنکی خلیج فارس آرومم نمی کنه ...  

ای زورم میاد که قدمت کشورشون با زور به سی سال میرسه !!! ولی میان جزایر و دریای که هزاران ساله مال ماست و به نام خودشون میزنن و مال خودشون می دونن !!! واقعا باعث خجالته  ...

واقعا ناراحت میشم  وقتی میرم کنار خلیج فارس و به این فکر می کنم که دریایی که متعلق به من و مردم کشورمه رو اینقدر احمقانه چنین اسمی روش میذارن و می خوان به مردم دنیا بگن که ... ( خدا شفاشون بده .. ) !!! 

دریای پارس تا ابد مال ماست ...و  جزایر پارسم فقط مال ایرانیان است و بس ...  

پ.ن: یه مدتیه برا کامل کردن تحقیقم دنبال پر کردن این پرسشنامه ام ! 

 تا جاییکه میشد سپردم به دوستان و آشنایان تا برام پر کنن ...(باید 30 تا رو پر کنم !!! )  

 خیلی خوشحال میشم این پرسشنامه ی افسردگی رو برام پر کنید با ذکر جنسیت !!  

چون فوق العاده لازمش دارم و  سه شنبه باید تحویل استادش بدم !!! 

 اگه تا قبلش برام کاملش کنید و وقت با ارزشتون و برام بذارید لطف بزرگی در حقم کردید ... 

سوالات همین زیره می تونید اینجوری جواب بدید : 

برای مثال : 1 ... 2 

یعنی سوال یک گزینه ی دو !!! 

قول میدم نتیجه و میزان افسردگیتونم بسنجم هه ...!!!! بردم دبیرستان دخترانه و دخترا پر کردن یه 3 ٬ 4 تایی مونده (خودمم زدم متاسفانه وخیم بودم اما مامانم عالی بود ...) ... پسرارم داداش و بابام  ( وضعیتشون وخیم بود ) و پسرداییم ( لارجه لارج ... )و یه چند تا از هم کلاسیام پر کردن ولی هنوز ده تا دیگه مونده ... ممنون میشم کمکم کنید ...

منتظرم تو رو خدا تهنام نذارین ... گناه دارم ... خیلی ... !!! 3 شنبه صبح باید تحویلش بدماااااا 

   

 

1.خود را غمگین احساس می‌کنم.

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

2 احساس می کنم که شخصی شکست خورده ام

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

3. احساس گناه می کنم و اینکه بسیار بد یا بی ارزش هستم.

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

4.در انجام کارها خیلی احساس خستگی میکنم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

5.به غذا اشتهایی ندارم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

6.احساس نارضایتی می کنم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

7.نسبت به آینده بدبین و مایوس هستم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

8.نسبت به خودم حس خوبی ندارم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

9.احساس می کنم که اگر بمیرم بهتر است

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

10بسیار گریه می کنم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

11.خیلی زود عصبانی می شوم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

12.در تصمیم گیری مشکل دارم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

13.هیچ کاری را نمی توانم انجام دهم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

14.نمی توانم خوب بخوابم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

15.به فکر سلامتی خود نیستم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

16.اغلب کم حوصله ام

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------

17.من از وضعیت ظاهری خود راضی نیستم

1.اصلا

 2.گاهی

 3.بیشتر اوقات

4.همیشه

------------------------------ 

پ.ن 2 ٬ اینم عکسایی که قولش و دادم عکاس خوبی نیستم کیفیت دوربینمم خوب نیست دیگه شرمنده ...عکسا رو سیو کنید نگاه کنید بهتر میشن الان تو قالب وبم کوچیکن ... تا بعد .... یا حق................ 

 

اینو روی قایق گرفته بودم ...   

 

 

 ..................................................................

 

  

 

 ..................................................................  

 

..................................................................   

 

 

 

این خاکستریه روی آب جزیره ی هرمزه هااااااا ... 

  

..................................................................   

  

 

اینو از نت گرفتم

نظرات 6 + ارسال نظر
:.:.:../| ---.--- دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 01:03 ق.ظ http://mahshurekhoban.blogsky.com

سلام.....
ااا بالاخره عکس خلیج فارس رسید.........
خوب کنار هم قرار گرفتن..پست و عکسا رو میگم...
خلیج فارس که معلوم دیگه..از خیلی سال پیش که این کشور های عربی بخوان وجود داشته باشن...خلیج فارس بوده و هست....
کلا هیچ کشوری نیست که به فکر منافع کشور خودش نباشه....
ولی خوب اینی الان اتفاق افتاده که این عرب ها اینقدر گستاخ شدن که ادعای مالکیت میکنن...بخاطر دولتمونه..بخاطر سوء تدبیر،عملکرد های نادرست و.... و آخرش میگم که مملکتی که برای مردمش ارزش قائل نباشه...نمیتونه انتظار داشته باشه دیگر مملکتا براش ارزش قائل باشن...(اونم کیا این عربایی که تا دیروز سوسمار میخوردن.....)

بگذریم.....
تحقیق روانشناسییی..
چه وقتی هم افتادی به فکر تحقیق!!
حداقل زودتر میزاشتی تو وبلاگ...

اولین نتایجش جالب بوده!! خوشم میاد مامانت اوضاش از همتون بهتره!!..یکم از مامانت یاد بگیرین ها...فکر کنم از این روزاس مامانت کاملا خوب بشه و بشینه شما رو درمون کنه!!!

حالا برسیم به سوالا......میگم کاش من جواب ندم!!...اینهمه بر علیه شما گفتم...الان خودمم وخیم در میاد اوضام!!!

حالا اصرار داری جواب میدم...تا ببینم چی در میاد برام...
جوابا:
1)2 ،2)2 ،3)2 ،4)2 ،5)2 ،6)2
7)3 ،8)3 ،9)2 ،10)1 ،11)1 ،12)3
13)2 ،14)2 ،15)2 ،16)2 ،17)3

خوب دکتر به نظرتون رفتنیم!!!

سلام
آره جالب اینجا بود که من اصلا نمیدونستم10 اردیبهشت روز خلیج فارسه!
بحث سیاسی شد! تا حدودی موافقم..!
من نمیخواستم به اینجا بکشه ها!بهتره بگذریم!
خدا از زبونت بشنوه...‎ خدا کنه ...من که آرزومه همین روزا خوب شه...البته تا چند ماه دیگه فکر کنم دستپختشو بخورم...مامان قول داده چاقم کنه!وووویییییی‎
به به شکر خدا وخیم نیستی ...رفتنی ام نیستی...متوسطی!احتمال بهبودی هست نا امید نباش!ولی اگه مواظب نباشی امکان داره به گروه وخیما ملحق شیا!‎ گریم که نمیکنی!عصبی ام که نمیشی! از ظاهرتم که راضی نیستی!چرا؟فشنی یا شلخته؟‎
قیافت که خوبه،سبزه ای دیگه...سبزه ام که بانمکه و...‎

سمیه دوشنبه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 01:57 ق.ظ



1...3
2...3
3...3
4...2
5...3
6...2
7...2
8...2
9...2
10...3
11...2
12...2
13...2
14...4
15...3
16...2
15...1
سلام امیدوارم تونسته باشم کمکی بهت کرده باشم فکر کنم اوضاعم واقعا وخیمه نه خانوم دکتر؟ چی بخورم خوبه الان؟
با حرفاتم موافقم ...شما که گوشیتون همیشه خاموشه! خاله چطوره؟

سلام
وااایییی سمیه؟؟؟
داری چیکار میکنی با خودت؟هان؟داری وخیم میشیا؟
من از دست تو دیوونه میشم!بله دیگه کسی که زورش میاد یه کوچولو بخنده آخر و عاقبتش همینه!افسردگی،میاره الان کلرودیازپوکساید و دیازپام میخوری فردا ایمی پرامین،لوزازپام میخوری!پس فردا خیلی هنرکنی که دیوونه نشی
معتاد میشی!!! نکن باخودت این کارو!‎
سمیه 3روزه گوشیمو گم کردم روسایلنت بود پیدا نشد الانم مثه اینکه باطری خالی کرده!الان فقط این خطم روشنه!
یه سوال!شما بندریا چرا انقد زود دخترخاله میشین! ؟‎ یه چیزو که این مدت متوجه شدم اینه که شما به هم یا حتی غریبه ها،میگید:خاله!دخترخاله و پسرخاله!عاششقتم دخترخاله...خاله خوبه شکرخدا...امروزم تونست یه دوقدمی و با عصا بره...
آجی مواظب خودت خیلی باش...بوس

:.:.:../| ---.--- سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://mahshurekhoban.blogsky.com

سلام...اینقده بحث پرت شد...یادم رفت در مورد عکسا بگم

خیلی قشنگن..مخصوصا اون دو تا که جزیره هرمز در انتهاش معلومه...این مرغ دریاییا هم باحالن..انگار میدونن دارن ازشون عکس میگیرن "ژست" گرفتن!! امگار دارن میخندن!!

نه دیگه نخواستم خیلی وخیم شم...گفتم همش گزینه 2 رو نزنم!!.....عصبی رو که زدم گاهی....قیافه، سبزه که هستم..ولی کچلی تو راهه!!...دیگه فکر نکنم از آلوئورا هم کاری بر بیاد!!!.....

سلام
واقعا امیدوار شدم جالب اینجاس که این دو تا رو اونروز گرفتم بقیه رو خیلی وقت پیش یا خودم و یکی از دوستام گرفته!
واقعا؟ چقدر نکته بین خنده هاشونم دیدیا!
عصبی رو زدی اصلا!
بابا ایرانیا که همشون زودی کچل میشن!البته بابای من با وجود اینکه 47سالشه!ماشا... خوب مو داره ها... زود داری کچل میشیا؟!
اینجور که تو میگی اوضاع موهات از روحیه ات وخیم تره!

سمیه سه‌شنبه 12 اردیبهشت 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://eshghehamishegieman.blogsky.com

لوس!
دیوونه خودتی!

لوس خودتی!
دیوونم خودتی!
چه جالب جفتتون تو یه زمان کامنت گذاشتید!هه

:.:.:../| ---.--- چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://mahshurekhoban.blogsky.com

سلام...آره راست میگی 11 رو زدم 1
احتمالا خواستم تکراری نشه و یه چند تا گزینه 1 هم داشته باشم!!
آره عکسای قشنگی بودن....
آره دیگه حواسم جمعه
آره تمایل به کچلی زیاد شده!!....
ماشاا... ،اره آدمای قدیم نیست غذاها اینقدر مصنوعی نشده و...کلا از جوونای الان اوضاشون بهتره...
بقول اون پیر مرده داشت برا یکی از این بچه ها میگفت:
ما اون زمان فلان و فلان چیزا (اشاره دارد به چیزای خوب!! ) رو خوردیم این شدیم...شما که از الان این آت و اشغالا رو میخورین،چی میشین!!!

سلام
فکر کنم قرص آره خوردید!همش آره!
خب راس میگفته! الان همه فست فودی شدن!
این موها تقویت نمیشن دیگه

.... پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1391 ساعت 10:10 ق.ظ http://a1371.bllogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟
وای خوشبحالت کنار دریایی..چه عکسای قشنگی گرفتی...
دریا خیلی آرامش بخشه...
موفق باشی

سلام
ممنون آره آجی خیلی دریا آرامش داره...میگن نگاه کردن به 3 چیز عبادته، 1. صورت پدر و مادر 2.قرآن 3 .دریا
همچنین
بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد