چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

شکرانه(-;

بنام خدا... ای که تقدیر تو را دور ز من ساخت سلام...نامه ای دارم از فاصله ها...چند شب بود که من خواب تو را می دیدم ...خواب دیدم که فراری هستی ....میگریزم از شهر ...پاسبان ها همه جا عکس تو را می کوبند ...جارچی ها همه جا نام تو را می خوانند ...در همه کوی وگذر قصه تبعید تو بود ...مردم و تیر و تفنگ ...اسب های چابک ...متهم : قاتل گلهای سفید ...جایزه : یه گل رز ...دوستت دارم بنویس... ...به کجا خواهی رفت؟ ...مردم شهر پی تو میگردند ...نگرانت شده ام ...بی جوابم مگذار ...پشت پاکت بنویس ... متهم : قاتل گل های سفید ...تو که می دانی من عاشق گلهای رزم! ............................................................................................ سلام،یه چیز بگم؟؟؟ برین ادامه ی مطلب... بازم سلام! یه اتفاق خوب دیروز افتاد که دوست داشتم بنویسمش و تا ابد توی خاطرم بمونه... دیروز مامانم به فیزیوتراپیش جواب خوبی داد و شکر خدا الان تقریبا میتونه با دست خودش اجسام و راحت تر برداره و فکر کنم الان بتونه خودش غذاشو بخوره البته یکم سختشه ولی خیلی بهتر از قبله...رو پاشم میتونه وایسته چند ماهه تمرین میکرد ولی نمیتونست خوب وایسته و میفتاد الان 1قدم بازحمت میتونه بره که ایشالله باتمرین کم کم بهتر میشه...و میگه میتونه،تا بعدها کارهای روزمرش و خودش انجام بده، به شکرانه این لطف بزرگ خدا...نذری که کرده بودیم و ادا کردیم و ایشالله فردا با مامان وبابا میرم مشهد!فردا میریم و پس فردا میایم ... من این اتفاق خوب و مدیون لطف خدا و ائمه اطهار و دعاهای آشنایان و شما دوستان خوبم هستم.. الان واقعا خوشحالم...از دیروز فقط کارم شده گریه...اونم از سرشوق...خودشم خیلی امروز خوشحال بود....اولین قولی هم که ازش گرفتم این بود که بعد خوب شدن یه غذای خوشمزه برام بپزه که مامان سیدیم خندید! فقط کافیه۲روز دسپخت مامانتون نخورین تا بفهمین من چی میگم!!! از دیروزتابحال کلی مهمون داشتیم باورش برام سخته...یعنی قراره تموم شه...شکرت خدای خوبم....شکرت که انقدر بزرگ و مهربونی...شکرت که همیشه کنارمی و من بی خبر...شکرت.....التماس دعا....واسه همتون دعا میکنم...تا بعد... یاحق..........................................
نظرات 12 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com


سلام
ممنون...

سمیه پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام عزیزم مهمون نمیخوای؟
خدا هیچوقت بنده هاشو تنها نمیذاره...
التماس دعا

سلام چرا نخوایم خوبم میخوایم!
ولی هی اس ام اس نده!
‏"شیرینی!شرینی"
من امروز یه سالن اجتماعات 60نفره رو شیرینی دادم!استاد بدون شیرینی اجازه نداد سر کلاس بشینم!شیرینی نمیخرم ولی برات رنگینک گردالویی با خلال بادوم اضافه میپزم!
دوست دالی...

فرید جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 10:15 ق.ظ http://beyond-the-life.blogsky.com

خیلی خوشحال شدم
ایشالا همیشه سالم و تندرست باشن
L2A

سلام
ممنون از لطفتون...
محتاجیم به دعا...شما که خودتون در نزدیکی حرم مطهر هستید هر وقت میرید مارو هم از دعای خیرتون بی بهره نکنید...

:.:.:../| ---.--- شنبه 2 اردیبهشت 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://mahshurekhoban.blogsky.com

سلام...
رفتی توی کار شعر بدجور ها...قشنگ بود...
باید قاتل گلهای سفید رو لو بدی...تا گل رز جایزه بدن!

بهه ادامه مطالب چه خبره...
خوب خدا رو شکر که مادرت وضعیتش بهتر شده...انشاالله روز بروز بهترم میشه...
به به چه کار خوبی..رفتین مشهد..انشاالله حاجتتونو از امام رضا میگیرین...
منم برا مادرت خوشحالم..خواست خداست...

ای شکمو!!...البته راستم میگی..من ۲۰ روز همین اواخر نخوردم..واقعا تفاوت را احساس کردم!!
محتاجیم به دعا...

سلام
آره دیگه شعر دوست دارم،البته این و من نگفتما! جالب بود گذاشتم،
یه جور معنیه عشقای امروزی رو میده!
" به دنبال تو، برای بدست آوردن او"
دیگه قلبم داره از کار میفته باهر تبریکی هزاربار خوشحال شدم و ذوقمرگ! ممنون
آره خواست خداست...لطف خداست...
مشهد فقط 1روز ولی واقعا خستگی رو ازتن هممون در کرد...شکرت خدا...
20 روووووز!!!! آدم زخم معده میگیره من تو این 8 ماه از بس نیمروی پدرانه خوردم 5کیلو وزن کم کردم!
همچنین...

.... یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 01:17 ب.ظ http://a1371.bllogsky.com

سلام عزیزدلم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قربونت برم الهی....خیلی خوشحال شدم ک مامانت خوب شده ایشالله سایش همیشه بالاسرت باشه
مواظب خودت باش...برا خودت و مامانت هم دعا میکنم تو هم برام دعا کن...میسی بابای

سلااااام
مرسی خانومی خوبه خوبم تو چطوری؟
ممنون عزیزدلم...فدای تو بشم من‎...فدای مامانمم بشم من...

منم حتمأ دعا میکنم...
عاششقتم یه دنیا خواهری...

هادی یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 06:29 ب.ظ

سلام
واقعا از این خبر خوبتون خوشحال شدم..انشاا..که سایه مادرتون همیشه بر سرتون باشه..و همیشه دستپخت خوشمزه مادر رو بخورین! بله مادر یه نعمت بی بدیله..و نیکی بمادر خیلی اثار عجیب داره.. قدر مادر رو بدونید..
و چقدر زبان شکر خوبه..انشاا.. که همیشه شاکر نعمتها..باشیم..javascript:void(0);javascript:void(0);

سلام
ممنون...والا حقیقتش هنوزم تو شوکم و هیجان زده! انقدر که تو این مدت فقط منتظر اینروزا بودم...
ایشالله...سایه مادر بالای سر هممون باشه ...
نهایت تلاشم و میکنم فقط امیدوارم ازم راضی باشه...راستش این روزا منتظرم بودم، نمیدونم!ولی یه جورایی حسش میکردم...
الان نزدیکه یک هفته اس فقط دوست دارم خدا رو شکرکنم...از بس بزرگ و مهربونه، میبینه و میشنوه و به وقتش جواب بنده هاشو هم میده...
انشالله...

ماهور یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://www.bluegirl.blogsky.com

سلام عزیزکم
باورت نمیشه خوندم از شدت خوشحالی اشکام سرازیر شد....
امیدوارم که زندگیتون روز به روز بهتر بشه وهیچ وقت رنگ غمو نبینید وزندگیتون سرشار از شادی بشه
برا منم دعا کن
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام
ای جاااااااان...مرسی عزیزم...
قربون اشکات برم من
دعا کردم و میکنم...شکرت خدا... ایشالله زندگی هیچگی رنگ غم نگیره...از جمله آبجی ماهور من...
عاشششقتم...بووووووووووووووووس

دخترباران چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://mylove88.blogsky.com

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
سلااااااااااااااااام ...آپــــــــــــــــــــــــــــــــم زود بیا ...نظر یادت نره هاااااااااااااااااااااااا

سلام ممنون آجی
عجب شما آپ کردین
اومدددددم...

دخترباران پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://mylove88.blogsky.com

تو نِمے دانے وَقتے چِشمانَتـــ غَمگینَند
وَقتی صِدایتــ آهنگ هَمیشگے اَش رآ نـَدارَد
گاه کـﮧ غمـِ عالمـ در دِلَت جاے مے گیـرد
اَز هَمـﮧ ے دُنیـا گِرفتـﮧ اَستــ
چـﮧ دردے مے کِشَمـ ..
مے خواهَمـ یِکبآره
تَمآمـِ هَستے رآ بـﮧ آتَش بِکشَمـ
تَمامـِ دُنیـا رآ بَر هَم ریزَمـ
تو چـﮧ مے دانے چـﮧ دَردے دارَد غَمـِ چِشمانَتــ رآ دیدَن
نمے خواهمـ ..نمے خواهَمـ دنیایے رآ
کـﮧ همـﮧ ے هستےِ مَن دَر آن یِکــ لَحظـﮧ
آرامِش نَدارَد...
روزے کـﮧ گُلِ خَنده روے لَبانَت بِشکُفـد
بِهتَریـن و شیرین تَرین لَحظـﮧ ے زِندِگے مَن اَستــ
عِشقِ مَن , مَن هَمه اَمـ رآ بآ تو مے خواهَم
زِندِگے بدونِ تو وَ لَبخَندتــ بَرایَمـ پوچ اَستــ
این لَحظآتــِ خوشبَختے رآ اَز مَن مَگیــر کـﮧ
تَمآمـِ مَن بـﮧ تو وآبَستـﮧ اَستــ
وَ تَنهآ تو دَلیلِ بودَنمـ هستے

ممنون از حضورت گلکم

خواهش میکنم عزیزم
قابل تو رو نداشت

هادی جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 06:53 ق.ظ

سلام
تو بعضی وبلاگها که ادم میره زمان زود میگذره..یعنی احساس میکنی جاموندی.ولی تو خونه شما ادم احساس میکنه که ....یعنی انگار اینجا زمان خیلی بچشمش میاد..مثلا فکر میکنه دوسه هفته است که این پست عوض نشده..ولی دقت که میکنی میبینی یه هفته است..زندگی ما هم همینطوره..گاهی حس میکنی چقدر زود گذشت..وگاهی هم ..عجیبه ..این تناقضها همه جا هست..
ولی خب...اصل ماجرا اینه که همه اینا تموم شدنیه...اینش مهمه..دنیا گذراست..هرچی باشه..کاش توشه ای باخودمون برداریم..


سلام
ممنون...بله هست این تناقض ها، من از همین گذر زمان میترسم! اینکه فقط برام بگذره ولی به هیجا نرسم... گاهی فقط دوست دارم بگذره بدون اینکه ازش استفاده ای ببرم، اینا بدترین اتفاقیه که میتونه برام بیفته و انقدر زمان و با خودش ببره که روزی برام حسرت بشه ! تلف کردن زمان به این با ارزشی،واقعا دردآوره...!هر چند اینروزا زمانم و کمتر هدر میدم ولی همون اوقات فراغت وهم بنظرم به بادش میدم و ... واسه همینه که گذر عمرمو به خوبی حس میکنم...

[ بدون نام ] شنبه 9 اردیبهشت 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام خوشحالم که خوشحالی و پر امید و انشالله مامان بهتر و بهترتر شود. شکرت که شکرت افزون نعمت کند.
در مورد نوشته تون یاد لوک خوش شانس افتادم البته مزاح بود بسیار زیبا و شیوا بود شاد باشی گلم

سلام
خیلی خیلی ممنون...
اسم و آدرست یادت رفته یه عاشق تنها!
خب آره راستش منم یاد لوک خوش شانس افتادم
همینطورم شما..

:.:.:../| ---.--- یکشنبه 10 اردیبهشت 1391 ساعت 01:42 ق.ظ http://mahshurekhoban.blogsky.com

سلام...
بله دیگه همش کار خداس...
البته 20 روز نه اینکه هیچی نخورم...دستپخت مادر رو نخوردم...ولی واقعا تفاوت رو احساس کردم!!

سلام
خوبه دیگه قدر مامانتو اینجوری بیشتر میدونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد