چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

پیشاپیش سال نو مبارک...

بنام خدا ... 

 

 

                               

                                                                    

 

 

دیگه چیزی به سال جدید نمونده ... دیروز رفتم دریا و کلی باهاش درد و دل کردم ... اونم آروم آروم باهام حرف میزد ... خلیج فارس خیلی آروم و قشنگه ... به آدم یه حس خوبی میده ... دریا رو عین امامزاده باید تنها رفت , تا از تک تک لحظه هاش استفاده کنی ... 

 فکر کنی , وقتی عظمت خدا رو به وضوح می بینی ...  

 

نور خورشید ریخته بود رو دریا و انگار زرورق ریخته باشن روش !!! یا بقول دختر عمه ی کوچولوم بربر́ ق ریختن روش ...!!! نزدیک غروبم که بشه ...خورشید غرق میشه تو دریا ...  

 

از سال 90 باهاش حرف زدم از اولش که با عروسی محمدمون شروع شد ... بعدشم ... مریضی مامانم که می دونم این مدت خیلی بهش سخت گذشت و می گذره ...

باهاش از روزای خوب زندگیم حرف زدم و از روزای تلخ زندگیم ...و کلی آروم شدم و خلاصه دوست داشتم بپرم توش ولی شنا بلد نبودم واسه همین فقط کفشام و درآوردم و پاهام زدم تودریا و خنک شدم ...  

 

از قسمت پارک دولت تا نزدیکای شهربانی دریا خیلی تمیز و خلاصه آبرومندانه اس ...اما.... نزدیک مرکز شهر که برسی ,و درست روبروی بازار و مراکز خرید... همه چی بهم ریخته , خاکبرداری کردن تا ساحل و درست کنن ولی الان تقریبا 2,3 ساله نیمه کاره ولش کردن !!! و جلوه ی خیلی بدی به ساحل داده ... مخصوصا این شهر که همیشه در طول عید جزو ۵ شهر اول مسافرتای نوروزی میشه و حتی مسافرایی که می خوان برن جزایر,, اول میان و بندر ومی گردن ... هر چند همون روز من چند تا از چادرای مهمونای نوروزی رو دیدم ... 

بگذریم ازین بحث, چون هیچ فایده ایی نداره و به هیچ جا نخواهد رسید !!! 

واما ... بگم از بی نظیر بودن خلیج فارس .... دریای آروم ...صاف و زلال ... یکی از استادامون گیلانیه , میگفت با وجود اینکه ما کنار خزریم و دوسش داریم ولی خلیج فارس یه چی دیگه اس ... انگار آبش زلال تره ...عین مسکن آرامشبخشه , حتی بیشتر ...!"  

 

جالب اینجاست که اگه کنار ساحل خلیج فارس وایسین می تونین از همینجا 2 تا از جزایر یعنی هرمز و قشم و ببینید !!! با وجود دور بودن تقریبا کوهای هرمز به حالت توسی رنگ معلومه ... اگه شبا برین کنار دریا نور لامپای خونه های قشم و هرمز و از همین بندر میبینین... اونم روی آب ...  

هر کار کردم نشد عکسا رو بریزم تو لپ تاپ ... از هر روشی که میشد امتحان کردم ... نه رم ریدر وصل میشه ! نه سیم رابطم ... یعنی سیم رابطه رو گوشی یاتصال داده , ولی تو رایانه می نویسه "نو کانکتت !!! "  

حالا امسال که نشد ایشالله 1 سال دیگه صبر کنید شاید خدا خواست و شد بذارمش تو وبلاگ !!!   

راستی پیش پیش سال نو مبارک .... 

من که واسه همتون دعا می کنم ... 

برای همه ی هموطنام ... 

برای شفای همه ی مریضا ... 

برای خوشبختی جوونا ... 

برای نریختن آبروی کسی ... 

برا عاقبت بخیر شدن همه ...  

برای خوشبختی تمام دوستان عزیزم و اینکه سال 91 ایشالله با یاری خدا به آرزوهاشون برسن و سلامت باشن ... 

برای به سلامت بدنیا اومدن برادرزاده ی گلم ... 

برای همه ی ارزشا و باورام .... 

وقت تحویل سال من حقیرم یادتون نره ... هر چند من هیچ آرزویی ندارم ... جز سلامتی مادرم و شادی برادرم ... 

دوستای عزیزم امیدوارم لحظه ی سال تحویل وقت شنیدن دعا ... برای سلامتی همه ی مریضا از جمله مادر منم دعا کنید ...  

منم یه دنیا از همتون ممنون میشم ...

سال 1391 بر همتون مباررررررک .... 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام ، آجی ما فردا عازم مشهدیم، و ایشالله تحویل سال و حرم آقاییم، منم پیشاپیش بهت تبریک میگم،
تا 13 اونجاییم،مواظب خودت و مامان سیدیت باش..
دعا میکنم برات سفارشیه سفارشی...همه چی درست میشه من مطمئنم... ایشالله سال دیگه همین موقع من و تو و مامانم و مامانت،مشهدیم...

سلام
خوشبحالت ...منم انقدر دلم حرم آقا رو می خواست ..
ممنون گلم....
ایشالله ...................................................

سمیه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 12:09 ق.ظ

دوستت دارم خواهر گلم از ته دلم...
ایشا...امسال سال خوبی برات باشه

توام همینطور ...
آجیییییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مواظب خودت خیلی باش ......
التماس دعا .... خیلییییییییییییییییی ....واسه مامانم ...........

.... دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 10:07 ق.ظ http://13711371.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
وای چه خوب که تو هم روانشناسی میخونی
وبلاگت قشنگه با تبادل لینک موافقی؟
خبرم کن مرسی

مرسی خانومی
آره دیگه، روانشناسیام که همه عاشق رشته شونن!
آره حتمأ،همین الان!

.... دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://13711371.blogsky.com

سلام عزیزم مرسی از لینکت منم لینکت کردم امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم
بابای

ممنون
منم امیدوارم آجی... ‏‎...

هادی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام
اولش اومدم سری بزنم به شما..منتهی یه خورده عجله داشتم خیلی وقت نکردم بخونم..انشاا.. سرفرصت
دوما سال نوتون مبارک باشه
و بازم بما سر بزنید

:.:.:../| ---.--- سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://mahshurekhoban.blogsky.com

سلام دادا....
....اول چندتا پاسخ پست قبلی:
اره خوب ما رقصیدیم...نگفتیم اونا هم نرقصن...ما کردی رقصیدیم اونا هم ترکی برقصن!!!دیگه چرا میخوان بزنن!!
اهلیتش و رنگش و انتخاب کردی....دوماد رو میگم!!...
یه دفه یدونشو سفارش بده پست کنن در خونه!!!(شوخی بود)
مشکوک میزنی نکنه کسی رو سراغ داری میگی بندری باشه و سبزه!
به به بچه محلم پیدا کردی...اره کاملا تخصصیه باید کلاس برم یاد بگیرم!

اما این پست:
گرچه تاحالا خلیج فارس نرفتم...ولی با حرفت موافقم آب واقعا آرامش بخشه...
عکسا اگه تونستی آماده کن بذار تو وب...ما که خلیج فارس نرفتیم حداقل عکساشو نگاه کنیم
اینشاا... که همه خوشبخت و سلامت و عاقبت بخیر باشن...شفای همه ی مریضا انشاالله...
اه بسلامتی..پس در شرف عمه شدن هستی!...ولی چقدر زود...اوجا رسمه زود بچه دار شدن...یا خودشون اینطور خواستن؟

منم پیشاپیش سال نو رو به شما تبریک میگم...اینشاا...سالی پر از موفقیت و خوشی پیش رو داشته باشی...مادرتم انشاالله هرچه زودتر سلامتیشو بدست بیاره ...

سلام کاکا!
هرچند حالا که بیشتر فکر میکنم میبینم همچین رسم بدی ام نیستا ! بقول معروف گربه رو میخوان دم حجله بکشن!!! تا دوماد حساب کار دستش بیاد!
ای کاش این رسمه همه جا بود!
‏_من شوخی میکنم همیشه به بابام جلو مامانم اینجوری میگم حرص میخوره من و مامانمم میخندیم کلأ به این قضایا فکر نمیکنم و محض شوخی میگم! مگر نه هم تمام فکر و ذکرم مامانمه هم میدونم آخرش بی بی خودش پسر شیرازی پست میکنه برا ما و ما درین زمینه ام ناکام میمونیم!!ا!
هر چند اینجا تقریبا پسراش بخاطر کار توی آفتاب رنگشون،میپره! یک نمونش داداش و پسرداییام !کم کم دارن سبزه میشن تا بذاریمشون تو هفت سین!
خودمم کلی میرم تو آفتاب شاید سبزه شم ولی انگاری هیچ تأثیری نداره و رنگ و روی شیرازیا از روی ما نمیپره!!
بچه محل و که همینجوری پروندم! ولی همشهری و هستیم! آره پس چی برار ،متأسفم! چون کلاساش موجود نیست!
چقد طولانی شد!
و اما این پست:
آب آرامشبخشه ولی خلیج فارس بی نظیره! حتمأ عکساشو میذارم البته اگه موفق بشم البته با کیفیت متوسط گوشی من شاید نشه زیبایی حقیقیشو درک کنی!‏‎!
آمیــــــــــــــــــــــــــــــــــن....
آره دیگه ما هم بالاخره عمه شدیم،مامانمونم مامان بزرگ!بی صبرانه منتظرشم که ایشالله با قدمش شادی بیاره به خونمون...
خب داداش من بخاطر تحصیل و یه سری اتفاقات خیلی دیر ازدواج کرد(۲۸سالگی) واسه همین بقول خودش: ،تا نوه ام بدنیا بیاد صدتا کفن پوسوندم!واسه همین من زود عمه شدم،ولی متأسفانه هیچوقت خاله نمیشم!
برای مثال الان مامان من ۴۶سالشه که نوه دار شده!اونم بخاطر دیر ازدواج کردن ایشون!
ممنون، همچنین...ایشالله شمام سالی پر ازسلامتی وشادی داشته باشید...
مرسی از حضورتون...

هادی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.namazesobh.blogsky.com

سلام
کامنت منو جواب نداده بودین؟

سلام
خواستم جواب بدم!
ولی شما که راجعبه پستم نظر نداده بودین؟!
در هر صورت عذر میخوام اگه ناراحت شدید
‏‎ ‎پیشاپیش سال نوی شمام مبارک...
امیدوارم سال جدید موفق و سلامت باشید...

فرید چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت 09:12 ب.ظ http://beyond-the-life.blogsky.com

ممنون که ما سر میزنی
این چن روز درگیر مسائل دانشگاه بودیم که خدا رو شکر امروز تموم شد
منم عیدو تبریک میگم. ایشالا سال پربرکتی داشته باشی
ما که این سعادت نصیبمون شده تو مشهدیم.ایشالا شما هم بیای....

سلام
خدا روشکر...
منم پیشاپیش عید و تبریک میگم ایشالله شما و دوستتونم سالی پر از شادی و سلامتی داشته باشید...
خوشا به سعادتون..چه لذتی داره آدم تحویل سال و حرم امام رضا (ع) باشه...وقت دعا مارو یادتون نره....
امسال که نشد ایشالله سال دیگه اگه آقا بطلبه...
التماس دعا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد