چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

چه در دل من ...

نمی دونم از کدوم ستاره می بینی منو .... الهم عجل لولیک الفرج .....

خدا ... تنها کسی که مرا به تو نزدیک می کند ...

 به نام خدا...

 روی آن شیشه ی تبدار تو را ها کردم ...

اسم زیبای تو را درنفسم جا کردم

شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم ...

با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را

عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم ...

همیشه در امتداد تاریکی خاطرم جمع است که امیدی چون او را دارم ...

حتی زمانی که تو نیستی ، او همیشه با من است ....

دوستت دارم ولی ناراحت نشو اگر بگویم او را بیشتر از تو دوست دارم ...

تو گاهی رهایم می کنی و او همیشه در کنار من است

تو گاهی مرا می رنجانی و او همیشه مرا شاد می کند ...

زمانی که درکنارت هستم دلم آشوب می شود ولی ... او مرا آرام می کند ...

تو تاب دیدن گریه های مرا نداری ...اما... او آرام و بی صدا می بیند و گوش میدهد ...

نهایتش اینکه او خیلی خیلی زودتر از تو مرا می بیند ... مرا می فهمد و حتی گاهی مرا می خواند ...

راستی حرف آخرم این است :

تنها چیزی که مرا به او نزدیک می کند وجود توست و تنها چیزی که مرا به تو نزدیک می کند وجود اوست که درچشمان تو موج می زند .... 

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد شنبه 11 تیر 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

هنوز تنهایی ؟؟؟

نمیدانم!

محمد سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 10:12 ق.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

سلام
مثل اینکه امتحانات رو خوب دادی، آخه سلامت بلند بود
ایشاللا نمره هات ناپلئونی نباشه، خوب باشه
من نه نخوندم (پارسال امتحانام تموم شد)
فکر و خیال که دیوونم کرده ولی دارم باهاشون کنار میام

شما صاحبخونه این، بفرمایین تو دم در بده

من و خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ خواب دیدی خیر باشه

نه خوشحالیم از تموم شدنشون بود!
امیدوارم کنار بیای!
واقعأ..
خوابی ندیدم ! مگه میشه خوبی نداشته باشی؟!

محمد سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 10:13 ق.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

راستی نمیخای آپ کنی؟؟؟؟؟؟؟

تازه آپ کردم!!!
الانم هیچی به ذهنم نمیرسه!

محمد چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

ایشاللا خوب میشی
من!!!! باید تموم میکردم ولی مگه غم و غصه میزاره؟؟؟ ایشاللا 6-7 ماه دیگه فوقم رو تموم میکنم. ولی تموم هم بشه مگه چی میشه؟؟؟؟
منم خیلی خسته شدم از درس خوندن فقط یه جوری تموم بشه ارشد، دکتری رو که کلا بیخیال شدم.
سکته رو که خیلی وقته کردیم ولی از شانس بد ما هیچ تاثیری ندارند.
همه تو این دنیا مهمونیم صاحبخونه نداریم
کی گفته من عیب دارم؟؟؟ چرا الکی رو پسر مردم عیب میزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون رو که آره، یه خرده نه، خیلی دلسرد و دلتنگم از این دنیا
نمیدونم باید از خدا دلگیر باشم یا نه؟؟؟؟؟
ای بابا پیر شدیم رفت!!!! اینترنت هم شده ئسیله ای برای فراموش کردن تنهاییام
از هرچی دوست داری بنویس، شاید تکراری باشه ولی خوبه نوشتن
عیدتم مبارک
.....

_ایشالله تمومش میکنی!
خب وقتی تموم شه خیالت ازبابت مزخرفترین کار دنیا راحت میشه دیگه بعد راحت میتونی به زندگیت برسی!!!
_خوبه دیگه؟! این ازخوش شانسیته نه ازبدشانسی! به دلیل پیشرفت علم سکته های جدید آدمو نمیکشه فقط یه عمر بدبخت میکنه!!!
_صحیح میفرمایید...
_گل بی عیب خداست!همه بلاخره یه عیبایی دارن!ندارن؟؟من کی باشم روشما عیب بذارم! کلی گفتم
_چرا دلسردی؟!همین دوروز دنیا روکه آدم الکی الکی حرس نمیخوره!میخوره؟!ببین عمر آدما میگذره عینهو برق و باد به خداحیفه غصه بخوری...
_ازخدا دلگیر نباش خدا هرکارکرده به صلاحت بوده حتماخودت اشتباه کردی،شک نداشته باش!!! آدمی جایزالخطاست حتی خود من!(اینو هم کلی گفتم به خودت نگیری)
_26سالگی که سن پیری نیست؟!!
_به نظرمن دلیل احساس تنهایی ما جوونا دورشدن ازخداست!نمیدونم احساس من اینجوری میگه؟!!!
_نوشتن خوبه ولی اگه حوصله یاحرفی واسه گفتن داشته باشی!

ziba یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

خواهش میکنم گلم موفق باشی

استدعا دارم...
شما لطف دارید!
توأم موفق باشی زیبا جووووون

محمد دوشنبه 20 تیر 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

سلام
مرسی شما خوبین؟؟؟
تو مرام ما نیست که جواب ندیم

یعنی ما اینقدر مهم بودیم و نمیدونستیم، یکی پیدا شد نگرانمون بشه خوشحالم که دوستایی مثل شما پیدا کردم
نگران چی بودین حالا؟؟؟ که من رفته باشم ؟؟(نگران نباش تا حقم رو از این دنیا نگیرم نمیرم)


متاسفم که نگرانت کردم چند روزه یه خرده سرم شلوغه


سلام
نه که گفته بودی "الان خیلی...." فقط یکم جمله ات دلهره آور بود همین!!!
دور از جونت...
گفتم شاید باحرفام ناراحتت کردم حالا ببین من اگه چیزی میگم دلیلش این نیست که نمیفهممت واسه اینه که هیچی ازت نمیدونم!
اینم به این معنیه که به عنوان یه دوست ناراحتیت برام ناچیزیا بی اهمیت نیست!
بهرحال خوشحالم که خوبی!خوبی دیگه،مگه نه؟؟
خوبه که سرت شلوغه وسرگرمی امیدوارم دلگرمم باشی؟!
فعلأ شب بخیر متفکر!!!

محمد چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

سلام

من منظور بدی نداشتم، البته اگه متن کاملش رو بخونی بهتره، خودمم نخونده بودم، کوروش جان که گفتن مال کاروست، رفتم سرچ کردم متن کاملش رو پیدا کردم،خیلی قشنگ بود (اسمش هست کفرنامه کارو)
ارزش خوندن دارد.

اینکه اشتباهاتمون رو میندازیم گردن تقدیر خوبه دیگه!!!!

من همیشه خیلی .........
نترس بادمجان بم آفت ندارد
من خیلی کم پیش میاد که نارحت بشم، اگه هم نارحت بشم میگم اهل تعارف نیستم، خیالت راحت
چرا حرف تو دهن من میندازی؟؟؟؟؟؟ کی گفتم خوبم؟؟؟؟ دارم سعی میکنم که خوب باشم، یعنی بیخیال دنیا بشم هرچه بیشتر به غم و غصه فکر کنی بیشتر سراغت میان(قانون جذب)

نه اتفاقا خیلی تنهام و سرمم خلوته، چند روزی بود میرفتم کلاس گواهینامه

روزگارت به خیر و شادی

سلام
إ پس معلوم شد کفر گفته!!!
آره همچین بدم نیست!
دیگه گولتو نمیخورم...
خیالم راحته!
من؟نه! احساس کردم خوبی !
خیلی خوبه!
توأم همین طور..

ziba یکشنبه 26 تیر 1390 ساعت 06:39 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

سلام خانوم گل

یه سر بزن عزیزم
خوشحال میشم

سلاااام عزیز دلم...
الانه اومدم...‏‎ ‎

محمد پنج‌شنبه 30 تیر 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

سلام آبجی تنها و نازنین خودم
خوبی؟ خوشی؟ کم پیدایی؟

ضمنا اگه دوست داشتی یه آپ جدید بزار

منتظرتم بیا

سلام داداش محمد گل ...
ما که همیشه هستیم ...
گذاشتم ...
اومدم ...

ziba یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://zibaaa.blogsky.com/

سلام عزیزم

خوبی گلم؟

سلام عزیز دلم ...
آره ... خوبه خوب از تو هم بهترم ...

محمد یکشنبه 2 مرداد 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://mohamad-asa.blogsky.com/

سلام
خوبی؟؟؟؟؟
کجاییی؟ بیخبر رفتی
منتظرتم

سلام
نه بابا ... کجا برم ؟؟؟

همین جام ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد